Csövesbánat :)

január 3, 2024
Megosztás a következőn

A karosszéria vas hiányosságát, sikeresen orvosolták a Csöpi Garage-ban. Majd, hogy egy „Jobb2! Bakkkkeer! Bocs! Bal2!” alkalmával valami biztonság érzet is legyen, hegesztés mentes csőből, egy remek kis bukó keretet készítettek.

Persze a haza út, nem volt egyszerű! Beindítást követően, kis melegítés, majd gázadás…. De Isten Útjai és a miénk nem találkoztak! Lefulladt… Majd el sem indult! Aztán ha elindul, gázadásra lefullad!

Szikra: OK Üzemanyag: OK Gyertya ki. Atombenzines! Mi a tosz? Hát ebbű baj lesz More!

Marad a vontatás….

Persze az ideg szétvert! Korábban minden működött rendesen. Marad a keresgélés, de semmi hibát nem találtunk. Nagy Bálint OPEL GURU adott pár alkatrészt, hogy kb. azokkal lehet gond, de szerinte inkább egy kábel szakadás a hibás a hőfok jeladó környékén…

És mit ad Isten? Hozzáérünk az egyik kábelhez és leesik!

Akkor a hiba megvan!

És mivel kissé túl dúsította a keveréket olyan volt, mintha kannával önteném a 100-ast a motorba, olaj betöltőn keresztül.

Tehát olajcsere és motormosás is letudva!

Hibák orvosolva, jöhet az indítás!

Persze azért kapja a naftát gazdagon!

A szerelés része is letudva, jöhetett a szépészeti beavatkozás! Kárpit az ülésekre, alufelni, matrica és a Csapat rendszám! LCRT-02

Még van mit csinálni mindig, de lelkesedésből egyenlőre nincs hiány! Belső festés, ha kicsit jobb lesz az idő. Biztonsági őveket be kell csavarozni, és az ajtópanelokat el kell készítsem. Ja! És egy nagyon fontos dologra még szükségem van, KARTER VÉDŐ! De ahhoz emelnem kell az elején minimum 3 cm-t. Viszont egyenlőre a baloldali KW-n az aluminium kontra anyák összeragadtak 🙁

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük